Jak dokonać rezerwacji apartamentu?

Rezerwacji mogą dokonać Państwo telefonicznie dzwoniąc na numer +48 602 294 603 lub przez formularz rezerwacji znajdujący się pod adresem : http://miriada-rowy.pl/wybierz-date/

Czy można zrezygnować z rezerwacji?  

Z rezerwacji można zrezygnować, ale przedpłata nie podlega zwrotowi.

Czy ceny podane na stronie są za osobę czy za cały apartament? 

Ceny podane są za apartament, natomiast do każdego apartamentu przypisana jest maksymalna ilość osób.

 Jakie są sposoby płatności? 

Płatność za pobyt uiszczana jest przy przyjeździe w momencie odbioru kluczy od apartamentu. Płatność odbywa się w formie gotówkowej.

Czy po przyjeździe można skrócić pobyt? 

Oczywiście, Gość może opuścić apartament przed planowanym terminem wyjazdu, ale nie istnieje możliwość zwrotu kosztów.

Ile osób może przebywać w apartamencie? 

Maksymalna liczba osób podana jest w specyfikacji apartamentu na stronie wybranego apartamentu. Podawana jest również przy dokonywaniu rezerwacji. Liczba ta nie jest jednoznaczna z ilością pokoi w apartamencie.

Czy ręczniki i pościel są w cenie apartamentu? 

Bielizna pościelowa oraz ręczniki są zawarte w cenie apartamentu.

Czy Apartamenty Miriada posiadają parking?

Tak, masz jedno parkingowe do dyspozycji znajdujące się na terenie posesji, która jest ogrodzona.

Czy posiadacie łóżeczko dla dziecka ?

Tak, istnieje możliwość dostawki w postaci łóżeczka turystycznego z kompletem pościeli.

Czy w apartamencie jest Internet i TV cyfrowa ? 

Każdy apartament wyposażony jest w TV cyfrową. Niestety nie posiadamy na terenie apartamentu internetu.

Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe? 

Jesteśmy otwarci na wszelkich czworonożnych pupilów.